środa, 6 listopada 2013

W stylu steampunk/Steampunk

Bardzo lubię styl steampunk, w różnych dziedzinach twórczości, 
lubię tą mechaniczną estetykę z nutką romantyzmu.
Podoba mi się zarówno cała historia i klimat angielskiej rewolucji przemysłowej 
jak i biżuteria, ubrania i dodatki.
Postanowiłam więc zrobić kilka kartek zainspirowanych steampunkiem.
Użyłam Uhakowego kitu, który zawiera rewelacyjne papieru i dodatki 
oraz papier z kolekcji My Dear Watson :)

I really like the style of steampunk, 
in various sphere of art, 
I like this mechanical esthetics with a touch of romanticism.
I admire the history and atmosphere of the English industrial revolution and also jewelry, clothes and accessories.
So I decided to make a few cards inspired steampunk style.
I used UHK GALLERY KIT that includes great papers and accessories, and papers from My Dear Watson's collection :) 













9 komentarzy:

  1. Ja z kolei za stylem steampunk nie przepadam, ale kartki zrobiłaś bardzo ciekawe :) Jeśli lubisz takie klimaty, to jeśli pomyślne wiatry zawieją Cię do Pszczyny, polecam restaurację steampunk Wodna Wieża: http://wodnawieza.pl/page/38/historia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację :) Przejrzałam galerię, restauracja prezentuje się przepięknie, mam nadzieję, że będę miała okazję kiedyś ją odwiedzić :)

      Usuń
  2. Fantastyczne!!! Widać, że dobrze czujesz się w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne prace... uzyskane efekty sa fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona:
    świetne kartki :) uwielbiam ten styl. A suknia trybowa po prostu boska!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kocham steampunk, więc łatwo się domyślić, że Twoje prace podbiły moje serce, piękne są trybiki i gogle przewijające się tu i tam, kocham!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :*